GreniShop Logo - no background

IZDELKI ZA DOM IN DRUŽINO

IZDELKI ZA DOM IN DRUŽINO

Splošni pogoji poslovanja

Z uporabo spletne strani izjavljate, da se strinjate, razumete in v celoti sprejemate navedene pogoje.

Spletna trgovina www.grenishop.si, s katero upravlja Gregor Kotnik s.p. (v nadaljevanju ponudnik) je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.

Splošni pogoji poslovanja in uporaba spletne trgovine www.grenishop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije (GZS) in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.grenishop.si pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom, uporabniki in kupci blaga (v nadaljevanju: kupci).

Upravitelj spletne trgovine: Gregor Kotnik

Naziv podjetja: Gregor Kotnik s.p.

Naslov podjetja: Cven 1c, 9240 Ljutomer

Davčna številka: 33140383

Matična številka: 9258388000

Email: greni9195@gmail.com

Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe

LASTNOSTI ARTIKLOV

Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov (predvsem glede barvnega odstopanja). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na strani spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala)

NAKUP KOT “GOST”
Za nakup kot gost, morate ob vsakem nakupu znova vnesti osebne podatke. Polja označena z zvezdico so obvezna.
V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, kjer bo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.

OPIS POSTOPKA ZA USPEŠNO OPRAVLJENO NAROČILO

IZBIRA ARTKLA

Na strani izdelka se izbere količina in atributi (v kolikor jih izdelek ima – barva, velikost ipd.). S klikom na gumb “DODAJ V KOŠARICO” izdelek dodate v košarice.
Obiskovalec spletne strani www.grenishop.si lahko do vsebine košarice dostopa preko ikone nakupovalnega vozička v glavi spletne strani, lebdeče ikone nakupovalnega vozička na desni strani ali gumbu “prikaži košarico”, ki se pojavi pod glavo spletne strani po vsakem dodanem artiklu v košarico.

KOŠARICA

V košarici se lahko v polju “količina” še vedno spreminja količina izdelkov dodanih v košarico. V košarici se v polju “coupon code” uporabi kodo za popust, v kolikor jo obiskovalec spletne strani ima. Kodo za popust potrdi s klikom na gum “Imate kupon?”.
V desnem stolpcu na strani košarica, je prikazano tudi obvestilo o strošku dostave. S klikom na gumb “Nadaljuj na blagajno” pridemo na stran “Zaključek nakupa”.

ZAKLJUČEK NAKUPA

A) Na strani “ZAKLJUČEK NAKUPA” obiskovalec spletne strani vnese podatke o plačniku. V kolikor želi obiskovalec drug naslov za dostavo, obkljuka izbirno polje “Želite drug naslov za dostavo?” in tam vnese podatka za dostavo. V polje “Opombe o dostavi (izbirno)” lahko obiskovalec vnese željene opombe o njegovem naročilu.
Spletno mesto www.grenishop.si omogoča možnost izbire brezplačne poštnine pri nakupu v vrednosti nad 40,00€, vendar mora obiskovalec speltne strani le to izbrati “GLS (Brezplačna dostava)”, v nasprotnem primeru se mu zaračuna privzet način poštnine “GLS: €3.90” v vrednosti 3,90€.

B) Pred oddajo naročila, mora obiskovalec preveriti in potrditi pravilnost vnešenih podatkov o vsebini košarice in dostave. To naredi z označbo obveznega polja “Obvezno preverjanje vsebine košarice in načina dostave pred oddajo naročila. V kolikor je vsebina pravilna, prosimo označite to polje.*”
Pred oddajo naročila, mora obiskovalec preveriti in potrditi pravilnost vnešenih podatkov o plačniku in podatkov za dostavo. To naredi z označbo obveznega polja “Obvezno preverjanje vnešenih podatkov o plačniku in podatkov za dostavo, pred oddajo naročila. V kolikor so podatki pravilni, prosimo označite to polje.*”
Pred oddajo naročila, mora obiskovalec preveriti in potrditi pravilnost izbire načina plačile in podatkov o kartici, v kolikor je izbral način plačila “Kreditna/Debetna kartica”. To naredi z označbo obveznega polja Obvezno preverjanje pravilnosti izbire plačilnega sredstva in podatkov. V kolikor so podatki pravilni, prosimo označite to polje.*”
Pred oddajo naročila, se mora obiskovalec strinjati s splošnimi pogoji poslovanja spletnega mesta www.grenishop.si. To naredi z označbo polja “Sem prebral/a in se strinjam z splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine GreniShop*”
Pred oddajo naročila, mora obiskovalec potrditi avtentičnost njegovega naročila. To naredi z označbo polja “Nisem robot” (reCAPTCHA).

C) Obiskovalcu bo po izbiri blaga in po oddaji naročila omogočen pregled celotne vsebine naročila vključno z količino in ceno ter morebiten popravek napak.

D) Obiskovalec odda naročilo z klikom na gumb “Kupite sedaj”

Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Pogodba oziroma naročilo je poslano kupcu na elektronski poštni naslov, ki ga je kupec vpisal. Hranimo jih v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupci lahko zahtevajo kopijo preko našega elektronskega naslova:greni9195@gmail.com

POTRDILO O SKLENJENI POGODBI/RAČUN: Kupec izdan račun prejme v pisni obliki z izdelkom v paketu, ki ga je naročil v postopku, in sicer po tem, ko je kupoprodajna pogodba sklenjena v spletni trgovini. Ponudnik tudi zagotavlja obveščanje o poteku kupčevega naročila preko elektronske pošte katero navede v postopku naročanja.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom (morebitno doplačilo za dostavo/poštnino, strošek plačila, vezan na način plačila) z vsemi podatki ponudnika.

Dostopnost informacij

 V skladu z 43. b členom ZvPot se ponudnik zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo ter odpravo morebitnih težav (e-pošta),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev iz ponudbe spletne trgovine (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi spletne trgovine, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
  • o neobstoju pravice do odstopa od pogodbe, če potrošnik v skladu s petim odstavkom 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov nima pravice do odstopa, ali po potrebi o okoliščinah, v katerih potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Storitev dostave paketov in roki dostave

Naročila odpošljemo v roku 2-4 delovnih dni od prejetja naročila.

Če nam navedete nepopoln ali napačen naslov, paketa ne boste prejeli, zato je ta podatek ključnega pomena. Nismo odgovorni, da vam izdelek dostavimo, če niste navedli pravilnega in natančnega naslova.

Cene in veljavnost ponudbe

Vse cene v spletni trgovini so navedene v € (evrih). Ponudnik ni zavezanec za DDV. Cene v spletni trgovini NE vsebujejo stroške dostave.

Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen, brez predhodnega obvestila.

AKCIJE-POPUSTI
Roki veljavnosti akcijske ponudbe veljajo do preklica. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Ponudba velja do preklica.
Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo ustrezno označene. Prav tako bodo pri vsakem izdelku za katerega akcija ali cena s popustom velja, jasno določeni pogoji udeležbe.

STROŠKI DOSTAVE

Strošek dostave na območju Slovenije je v višini 3,9 €. Spletno mesto www.grenishop.si ima na voljo brezplačno dostavo za vse nakupe. nad 40.00€

Provizije ob izbiri načina plačila po povzetju ni.*

*Dostava v tujino

Za vse informacije o dostavi v tujino in stroških dostave nas kontaktirajte na e-mail: GRENI9195@GMAIL.COM

Strošek dostave je odvisen od države v katero se dostavlja, od velikosti, dimenzij in teže pošiljke ter vključuje stroške dostave in stroške pakiranja in priprave. Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe, pri čemer se strošek dostave po trenutku, ko je naročilo oddano in se pogodba skladno s Splošnimi pogoji šteje za sklenjeno, ne more več spremeniti.

Mednarodni dobavni rok za artikle na zalogi pri ponudniku je praviloma 2-10 delovnih dni od dneva prejetega plačila v primeru plačila po predračunu oz. od dneva plačila preko kreditne kartice oz. od oddaje naročila v primeru plačila po povzetju oz. plačila s plačilnimi karticami.

V zvezi z ostalimi vprašanji dostave v tujino, ki niso izrecno drugače urejena, smiselno veljajo in se uporabljajo določila iz člena »Dostava naročila na območju Republike Slovenije«.

PROMOCIJSKE KODE ZA POPUST IN DARILNI VAVČER
Kot način posebne promocije uporabniki lahko določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo promocijskih kod s popustom ali darilnim vavčerjem, ki jih dobijo na različne načine (prek SMS-a, na letakih, na družbenih omrežjih …). Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kode in pravila uporabe bodo jasno določena. Vnos kode je omogočen pri vsakem izdelku in sicer v prvem koraku spletnega naročila – Košarica.

Načini plačila

Pri spletnem nakupovanju ponudnik omogoča NAČIN PLAČILA PO POVZETJU in PLAČILO S KARTICO.

Izdaja računa

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev kupcu izdati račun in ga izročiti kupcu. Pri opravljenem nakupu v naši spletni trgovini, stranka dobi račun skupaj s produktom po pošti.

Format računa:

  • Pisna oblika, skupaj s produktom.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje urejeno od 81. člena do 87. člena). Ponudnik dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz 72., 73. in 74. člena Zakona o varstvu potrošnikov, kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave. Ponudnik odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga, če o neskladnosti obvesti ponudnika v roku 14dni od dneva, ko je bila neskladnost odkrita. Kupec v obvestilu natančno opiše neskladnost. Kupec lahko obvestilo o neskladnosti sporoči osebno, preko elektronskega naslova greni9195@gmail.com. Obvestilu je treba priložiti račun ali številko naročila. Kupec mora ponudniku omogočiti, da blago, za katerega uveljavlja zahtevek iz naslova neskladnosti, pregleda. Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, mora ponudnik v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor.

Ponudnik ne odgovarja za neskladnost blaga, ki se pokaže potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Pravice iz prvega odstavka 81. člena Zakona o varstvu potrošnikov prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil ponudnika.

V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil ponudnika, pod pogoji in v spodaj zapisanem vrstnem redu, upravičen da:

-1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

-2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Pogoji in roki za vzpostavitev skladnosti so podrobneje določeni v 82. členu Zakona o varstvu potrošnikov, in sicer med drugim določa:-kupec lahko od ponudnika zahteva, da v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga  (rok lahko prodajalec podaljša za največ 15 dni, in sicer glede na naravo, kompleksnost blaga, resnosti neskladnosti itd. O podaljšanju roka mora ponudnik obvestiti kupca pred potekom 30 dnevnega roka.); – kupec lahko izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim, razen če je izpolnitev nemogoča, ali predstavlja nesorazmerne stroške v primerjavi z drugim zahtevkom, ob upoštevanjem vseh okoliščin. Ne glede na vse zgoraj zapisano, lahko kupec odstopi od pogodbe in takoj zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga. Uveljavljanje pravice iz naslova neskladnosti blaga natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje od 81. člena naprej). Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.

>)

0

Vaša Košarica

Količina: 0 Izdelki: 0
The Cart is Empty
V košarici ni izdelkov
0.00
0.00
€0.00