IZDELKI ZA DOM IN DRUŽINO
Splošni pogoji poslovanja
Z uporabo spletne strani izjavljate, da se strinjate, razumete in v celoti sprejemate navedene pogoje.
Spletna trgovina www.grenishop.si, s katero upravlja Gregor Kotnik s.p. (v nadaljevanju ponudnik) je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
Splošni pogoji poslovanja in uporaba spletne trgovine www.grenishop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije (GZS) in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.grenishop.si pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom, uporabniki in kupci blaga (v nadaljevanju: kupci).
Upravitelj spletne trgovine: Gregor Kotnik
Naziv podjetja: Gregor Kotnik s.p.
Naslov podjetja: Cven 1c, 9240 Ljutomer
Davčna številka: 33140383
Matična številka: 9258388000
Email: greni9195@gmail.com
Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe
NAKUP KOT “GOST”
Za nakup kot gost, morate ob vsakem nakupu znova vnesti osebne podatke. Polja označena z zvezdico so obvezna.
V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, kjer bo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.
*OPIS POSTOPKA ZA USPEŠNO OPRAVLJENO NAROČILO:
-IZBIRA ARTKLA
Na strani izdelka se izbere količina in atributi (v kolikor jih izdelek ima – barva, velikost ipd.). S klikom na gumb “DODAJ V KOŠARICO” izdelek dodate v košarice.
Obiskovalec spletne strani www.grenishop.si lahko do vsebine košarice dostopa preko ikone nakupovalnega vozička v glavi spletne strani, lebdeče ikone nakupovalnega vozička na desni strani ali gumbu “prikaži košarico”, ki se pojavi pod glavo spletne strani po vsakem dodanem artiklu v košarico.
-KOŠARICA
V košarici se lahko v polju “količina” še vedno spreminja količina izdelkov dodanih v košarico. V košarici se v polju “coupon code” uporabi kodo za popust, v kolikor jo obiskovalec spletne strani ima. Kodo za popust potrdi s klikom na gumb “Imate kupon?”.
V desnem stolpcu na strani košarica, je prikazano tudi obvestilo o strošku dostave. S klikom na gumb “Nadaljuj na blagajno” pridemo na stran “Zaključek nakupa”.
-ZAKLJUČEK NAKUPA
A) Na strani “ZAKLJUČEK NAKUPA” v koraku 1 obiskovalec spletne strani vnese e-poštni naslov za kontakt. Z gumbom “Nadaljuj” pridemo na 2. korak. V koraku 2, obiskovalec vnese podatke za dostavo. V polje “Opombe” lahko obiskovalec vnese željene opombe o njegovem naročilu. Zgumbom “Nadaljuj” predime na 3. korak. V 3. koraku obiskovalec spletne strani vnese podatke za izdajo računa, ali pusti obkljukano polje, v kolikor so podatki za izdajo računa enaki naslovu za dostavo. Obvezen je vnos mobilne številke v polju “telefon” in preverjanje pravilnosti vnosa podatkov. Pravilnost podatkov potrdimo z obkljukanjem polja ” Obvezno preverjanje vsebine košarice in vnešenih podatkov. V kolikor je vsebina pravilna, prosimo označite to polje.” Z gumbom “Nadaljuj” pridemo na 4. korak. V 4. koraku se izbere način plačila. Za opravitev nakupa se je potrebno strinjati z pogoji poslovanja, kar potrdimo z označbo polja “Prebral/-a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne strani *” in potrdimo da nakup opravlja resnična oseba z označitvijo polja “Nisem robot”. S klikom na gumb “Kupite sedaj” je naročilo oddano.
Spletno mesto www.grenishop.si nudi brezplačno poštnino pri nakupu v vrednosti nad 40,00€.
Obiskovalcu bo po izbiri blaga in po oddaji naročila omogočen pregled celotne vsebine naročila vključno z količino in ceno ter morebiten popravek napak.
Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Pogodba oziroma naročilo je poslano kupcu na elektronski poštni naslov, ki ga je kupec vpisal. Hranimo jih v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupci lahko zahtevajo kopijo preko našega elektronskega naslova:greni9195@gmail.com
POTRDILO O SKLENJENI POGODBI/RAČUN: Kupec izdan račun prejme v pisni obliki z izdelkom v paketu, ki ga je naročil v postopku, in sicer po tem, ko je kupoprodajna pogodba sklenjena v spletni trgovini. Ponudnik tudi zagotavlja obveščanje o poteku kupčevega naročila preko elektronske pošte katero navede v postopku naročanja.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom (morebitno doplačilo za dostavo/poštnino, strošek plačila, vezan na način plačila) z vsemi podatki ponudnika.
Dostopnost informacij
V skladu z 43. b členom ZvPot se ponudnik zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba zagotovil naslednje informacije:
Storitev dostave paketov in roki dostave
Naročila odpošljemo v roku 2-4 delovnih dni od prejetja naročila.
Če nam navedete nepopoln ali napačen naslov, paketa ne boste prejeli, zato je ta podatek ključnega pomena. Nismo odgovorni, da vam izdelek dostavimo, če niste navedli pravilnega in natančnega naslova.
Cene in veljavnost ponudbe
Vse cene v spletni trgovini so navedene v € (evrih). Ponudnik ni zavezanec za DDV. Cene v spletni trgovini NE vsebujejo stroške dostave.
Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji.
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen, brez predhodnega obvestila.
AKCIJE-POPUSTI
Roki veljavnosti akcijske ponudbe veljajo do preklica. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Ponudba velja do preklica.
Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo ustrezno označene. Prav tako bodo pri vsakem izdelku za katerega akcija ali cena s popustom velja, jasno določeni pogoji udeležbe.
STROŠKI DOSTAVE
Strošek dostave na območju Slovenije je v višini 3,9 €. Spletno mesto www.grenishop.si ima na voljo brezplačno dostavo za vse nakupe. nad 40.00€
*Provizije ob izbiri načina plačila po povzetju ni.*
*Dostava v tujino
Za vse informacije o dostavi v tujino in stroških dostave nas kontaktirajte na e-mail: GRENI9195@GMAIL.COM
Strošek dostave je odvisen od države v katero se dostavlja, od velikosti, dimenzij in teže pošiljke ter vključuje stroške dostave in stroške pakiranja in priprave. Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe, pri čemer se strošek dostave po trenutku, ko je naročilo oddano in se pogodba skladno s Splošnimi pogoji šteje za sklenjeno, ne more več spremeniti.
Mednarodni dobavni rok za artikle na zalogi pri ponudniku je praviloma 2-10 delovnih dni od dneva prejetega plačila v primeru plačila po predračunu oz. od dneva plačila preko kreditne kartice oz. od oddaje naročila v primeru plačila po povzetju oz. plačila s plačilnimi karticami.
V zvezi z ostalimi vprašanji dostave v tujino, ki niso izrecno drugače urejena, smiselno veljajo in se uporabljajo določila iz člena »Dostava naročila na območju Republike Slovenije«.
PROMOCIJSKE KODE ZA POPUST IN DARILNI VAVČER
Kot način posebne promocije uporabniki lahko določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo promocijskih kod s popustom ali darilnim vavčerjem, ki jih dobijo na različne načine (prek SMS-a, na letakih, na družbenih omrežjih …). Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kode in pravila uporabe bodo jasno določena. Vnos kode je omogočen pri vsakem izdelku in sicer v prvem koraku spletnega naročila – Košarica.
Načini plačila
Pri spletnem nakupovanju ponudnik omogoča NAČIN PLAČILA PO POVZETJU in PLAČILO S KARTICO.
Izdaja računa
Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev kupcu izdati račun in ga izročiti kupcu. Pri opravljenem nakupu v naši spletni trgovini, stranka dobi račun skupaj s produktom po pošti.
Format računa:
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga, neskladnost blaga:
-NESKLADNOST BLAGA:
Potrošnik ima pravico, da uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje urejeno od 81. člena do 87. člena). Ponudnik dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz 72., 73. in 74. člena Zakona o varstvu potrošnikov, kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave. Ponudnik odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga, če o neskladnosti obvesti ponudnika v roku 14dni od dneva, ko je bila neskladnost odkrita. Kupec v obvestilu natančno opiše neskladnost. Kupec lahko obvestilo o neskladnosti sporoči osebno, preko elektronskega naslova greni9195@gmail.com. Obvestilu je treba priložiti račun ali številko naročila. Kupec mora ponudniku omogočiti, da blago, za katerega uveljavlja zahtevek iz naslova neskladnosti, pregleda. Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, mora ponudnik v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor.
Ponudnik ne odgovarja za neskladnost blaga, ki se pokaže potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Pravice iz prvega odstavka 81. člena Zakona o varstvu potrošnikov prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil ponudnika.
V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil ponudnika, pod pogoji in v spodaj zapisanem vrstnem redu, upravičen da:
-1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
-2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Pogoji in roki za vzpostavitev skladnosti so podrobneje določeni v 82. členu Zakona o varstvu potrošnikov, in sicer med drugim določa:-kupec lahko od ponudnika zahteva, da v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga (rok lahko prodajalec podaljša za največ 15 dni, in sicer glede na naravo, kompleksnost blaga, resnosti neskladnosti itd. O podaljšanju roka mora ponudnik obvestiti kupca pred potekom 30 dnevnega roka.); – kupec lahko izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim, razen če je izpolnitev nemogoča, ali predstavlja nesorazmerne stroške v primerjavi z drugim zahtevkom, ob upoštevanjem vseh okoliščin. Ne glede na vse zgoraj zapisano, lahko kupec odstopi od pogodbe in takoj zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga. Uveljavljanje pravice iz naslova neskladnosti blaga natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje od 81. člena naprej). Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.
-ODSTOP OD POGODBE:
Naročilo blaga in storitev lahko kadarkoli, pred potrditvijo naročila kupec prekliče. Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti naslednji dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket). Blago je treba vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.
*OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE SE NAHAJA NA KONCU *POGOJEV POSLOVANJA** in pod povezavo do pogojev poslovanja.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket).
Pravico do odstopa od pogodbe natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, v nadaljevanju tudi: ZVPot-1) podrobno od 134. člena do 145. člena).
*OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE se nahaja pod povezavo do *POGOJEV POSLOVANJA* in na koncu pogojev poslovanja**
-VRAČILO BLAGA:
Potrošnik mora artikel vrniti ponudniku v originalni embalaži, in sicer nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik prav tako odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga ne vrne v originalni embalaži in ima podjetje zaradi tega izgubo pri nadaljnji prodaji.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Potrošniku se vrne le vplačani znesek.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožbo lahko uporabnik odda preko e-pošte: greni9195@gmail.com ali po klasični pošti na naslov : Gregor Kotnik s.p. , Cven 1C,9240Ljutomer. Postopek obravnave je zaupen. Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
-IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV:
Skladno z zakonskimi normativi GRENI SHOP(Gregor Kotnik s.p.) ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Greni shop, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.
040 542 124
Izdelava spletne strani – SPLETNA KREATIVA